مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو
سرخط خبرها

گواهی کدپستی به صورت غیرحضوری صادر می‌شود

  • کد خبر: ۳۷۵۴۰
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
گواهی کدپستی به صورت غیرحضوری صادر می‌شود
به منظور کاهش رفت‌و‌آمد شهروندان به ادارات پست، امکان صدور گواهی کدپستی ده رقمی به صورت الکترونیکی و غیرحضوری در سامانه پست، فراهم شد.
به گزارش شهرآرانیوز، کاوه دولتی مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست گفت: در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در کمک به افزایش سلامت شهروندان و مقابله با ویروس کرونا، بیش از پیش به دنبال الکترونیکی کردن خدمات خود و کاهش تردد‌های شهروندان هستیم.

وی افزود: با ایجاد امکان صدور گواهی کدپستی ده رقمی به صورت الکترونیکی، تمامی افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند گواهی کدپستی خود را بدون مراجعه حضوری به واحد‌های پستی دریافت کنند.

دولتی تاکید کرد: گواهی کدپستی نیاز به داشتن مهر پست ندارد و مردم می‌توانند این گواهی را با مراجعه به سامانه شرکت پست و با استفاده از اینترنت شخصی یا هر جای دیگری دریافت کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه صفر تا صد دریافت گواهی کدپستی الکترونیکی است، بنابراین متقاضیان می‌توانند پرینت (گواهی) دریافت شده از سامانه که حاوی بارکد ۲۰ رقمی است را به سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه تحویل دهند، زیرا که ملاک اعتبار گواهی، داشتن این بارکد یونیک است.

به گفته مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست، شرکت‌ها و سازمان‌ها با دریافت گواهی کدپستی خدمت گیرنده، می‌توانند به وب سرویس صحت سنجی که در اختیار دارند مراجعه کرده و تاییدیه اعتبار بارکد درج شده در گواهی را دریافت کنند.

وی بر تداوم برنامه‌های پست در تسهیل دریافت گواهی کدپستی ده رقمی تاکید کرد و افزود: پرتال جامع GNAF نیز به زودی با هدف ارائه خدمات مرتبط با سرویس‌های دولت به مردم، دولت به کسب و کار‌ها و دولت به دولت به صورت یکجا، راه اندازی خواهد شد.
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->